МЕНЮ
Снять корону
Новые решения для индустрии кино, ТВ и медиа – люди и кейсы
События последних месяцев и их последствия кардинально меняют правила игры, а возможно и саму игру. Как в нее играть, чтобы выиграть? Или – хотя бы не проиграть еще на старте? Об этом спецпроект MBR «Снять корону» – личный опыт представителей украинской аудиовизуальной и медиаиндустрии, компаний и отдельных людей, сумевших быстро сориентироваться в изменившихся из-за коронакризиса условиях. Реальные и уже реализованные адаптационные кейсы кино, ТВ, рекламы и интернет-медиа – из первых уст.
Дмитро Слободян
Вродюсер СТБ
«Ми не хотіли орієнтуватися на те, як робили раніше». Керівник «Неймовірної правди про зірок» про перезапуск шоу в умовах карантину

У середині березня телеканал СТБ заявив про повернення до ефіру проекту «Неймовірна правда про зірок» - програми про шоу-бізнес, яка припинила виходити 2014 року, коли через події в країні українцям явно було не до зірок. Утім, назвати обрану дату рестарту вдалою навряд чи можна: буквально через декілька днів після заяви СТБ був оголошений карантин, що передбачає скасування всіх масових заходів і неможливість проведення інтерв'ю.
Головний маркетолог мережі кінотеатрів «Планета Кіно»
М - маркетинг! Що робить «Планета Кіно», аби не стати планетою Шелезякою

Знаєте, що спільного в річки Дніпро та карантину? Як не кожен птах долетить до середини Дніпра, так і не будь-який бізнес може подужати карантин (але ж навіть незрозуміло, де в нього середина). Співвласник мережі кінотеатрів «Планета Кіно», обличчя бренду та його головний маркетолог Дмитро Деркач у межах антикризового онлайн-марафону від Webpromoexperts поділився кейсом виживання кінотеатральної мережі в умовах карантину.

Пропонуємо ознайомитись із витягами з онлайн-семінару Дмитра. Можливо, комусь цей досвід допоможе впоратися з кризою

«Плюси»
Як організувати високотехнологічне прямоефірне шоу в умовах карантину. Розповідають творці «Голосу країни»

Спричинений пандемією карантин вніс суттєві зміни в життя багатьох із нас. Неможливість збиратися великою кількістю людей призводить до закриття підприємств і скасування багатьох івентів. Серед останніх опинились не лише фестивалі, а й телепроекти - наприклад, шоу «Голос країни».

У березні, коли в усій Україні був оголошений карантин, творці проекту заявили, що три прямі ефіри (5, 12 та 19 квітня) зніматимуться без глядачів. Проте через деякий час і цей розклад довелось переграти. Етап нокаутів був подовжений на два ефіри, в новому форматі мав відбутися лише суперфінал. Звісно, можна було б піти за прикладом American Idol, роздавши всім учасникам телефони з якісною камерою, та цілком перевести шоу в онлайн-режим. Або взагалі перенести шоу на осінь. «Плюси» ж вирішили піти іншим шляхом - провести прямий ефір за допомогою всіх благ діджиталу.
Зараз у нас достатньо українських селебриті, і вони цікаві аудиторії програми.
Виконавчий директор Української кіноакадемії
«Золота Дзиґа - 2020»: як організувати кінопремію в умовах карантину. Колонка Анни Мачух

Обмежувальні заходи, запроваджені всім світом через пандемію коронавірусу, змусили масові заходи шукати нові форми для існування. Так, церемонія вручення Національної кінопремії «Золота Дзиґа» цьогоріч уперше проходитиме в онлайн-форматі. Виконавчий директор Української кіноакадемії Анна Мачух розповіла в колонці для MBR, як відбувається діджиталізація кінопремії.

«Поточні умови диктують певні правила, котрі доводиться приймати. Зараз той час, коли всі розгублені, й від того, наскільки гнучким ти можеш бути, залежить виживання підприємства. Наразі багато фестивалів і культурних івентів переносять дати, не менша кількість шукає нові форми для існування, використовуючи, зокрема, діджиталізацію.
Текст: Анастасия Рахманина
Дизайн: Алексей Панов
Бильд-редактор: Андрей Полищук
Фотоматериалы: Getty Images; MBR
Литературные редакторы: Марина Дерская, Дарья Дерская
Редактор спецпроекта: Анна Давыдова